رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار خبر داد:

واحد منتشر کننده بوی نامطبوع در شهرستان بهار محکوم شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: واحد آلاینده ای که در شهرستان بهار مشکلات محیط زیستی ایجاد کرده بود و انتشار بوی نامطبوع ناشی از فعالیت آن، موجب اعتراض ساکنان منطقه پیرامونی شده بود، در مراجع قضایی محکوم شد.

کد مطلب: ۶۷۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا همدان، فاطمه کاظمینی با بیان این خبر افزود: این واحد صنعتی که در زمینه بازیافت کاغذ فعالیت می کند، به دلیل مشکلات زیست محیطی ناشی از فرایند تولید،زمینه انتشار بوی نامطبوع در منطقه پیرامونی را فراهم آورده بود .

کاظمینی ادامه داد: در پایش های مستمر محل این واحد تولیدی ، با توجه به استمرار آلایندگی ، در چندین نوبت برای رفع این مشکل زیست محیطی اخطاریه های زیست محیطی صادر و با اتمام مهلت تعیین شده و عدم رفع آلودگی در مراجع قضایی طرح دعوی شد .

وی بیان کرد: در ادامه برخورد با واحدهای صنعتی آلاینده، و اقامه دعوی در مراجع قضایی، موضوع در محاکم قضایی شهرستان بهار، بررسی و اتهام محرز تشخیص داده شد و نامبرده محکوم به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهار بیان کرد: طی شش ماه ابتدای سال 417 مورد پایش و نمونه برداری از واحدهای صنعتی و خدماتی در سطح شهرستان بهار صورت گرفته و فهرست صنایع آلاینده در دو فصل اول و دوم در کمیته استانی مطرح شد.

همچنین طی سال جاری برای 4 واحد صنعتی آلاینده در شهرستان بهار، پرونده حقوقی تشکیل شد که تاکنون حکم دو واحد آلاینده صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار