برگزاری همایش همیاران پلیس در ملارد

مدیر آموزش و پرورش ملارد گفت :طرح همیاران پلیس شرایطی را فراهم می آوردتا دانش اموزان به طور ملموس مسئولیت پذیری اجتماعی رافرابگیرند.

کد مطلب: ۶۷۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران،همایش همیاران پلیس باحضور مدیروآموزش و پرورش شهرستان ملارد،فرمانده نیروی انتظامی ومعاون سیاسی انتظامی فرمانداری و جمعی ازمسئولین شهرستان ملارد درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار گردید .

دراین همایش محمدقادری تفرشی مدیراموزش و پرورش شهرستان ملارد، در سخنانی احساس مسئولیت اجتماعی را لازمه زندگی جامعه بشری دانست و افزود:انسان موجودی اجتماعی و دارای اختیار است و برای کاهش اشتباهات بایداعضای جامعه احساس مسئولیت اجتماعی کنند .

وی در ادامه، طرح همیاران پلیس رانوعی نهادینه کردن احساس مسئولیت اجتماعی درکودکان برشمردو افزود:طرح همیاران پلیس شرایطی را فراهم می اوردتادانش اموزان به طور ملموس مسئولیت پذیری اجتماعی را فرابگیرند.

قادری تفرشی به مبحث امربه معروف و نهی از منکر نیزاشاره کردو ادامه داد: دین مبین اسلام امربه معروف و نهی از منکررا که نوعی احساس مسئولیت اجتماعی است به عنوان قانون اجتماعی برای ماتعیین کرده تا اشتباهات جامعه انسانی را به حداقل برساند .

این مقام مسئولین بهترین زمان برای نهادینه شدن مسئولیت پذیری اجتماعی را دوران کودکی دانست و افزود:وقتی درنسلی ازدوران کودکی احساس مسئولیت اجتماعی نهادینه شود این نسل تا پایان زندگی خود درتمام ابعاد زندگی این احساس مسئولیت رابکارگیرد .

/خبرنگار:زینب جمور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار