همزمان با هفته نیروی انتظامی:

همایش تجلیل از همیاران پلیس وفرهنگ یاران ترافیک کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

در آئینی با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون پیشتبانی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،شهردار یاسوج، مدیر سازمان دانش آموزی و برخی مدیران استانی و شهرستانی و فرماندهان نیروهای انتظامی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک این استان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۶۱۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از همیاران پلیس وفرهنگ یاران ترافیک کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی استان در این همایش،گفت:تامین امنیت و آسایش مهم ترین نیاز هر جامعه است. اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفت و توسعه ای مقدور نیست، در سایه امنیت است که می شود تحصیل کرد، فرهیخته شد و جامعه را اداره کرد.

سردار مهدی انصاری افزود: پلیس امروز راهبرد کار خود را برای تامین امنیت و آسایش مردم استفاده بهینه و بهنگام از سرمایه اجتماعی می داند.

وی گفت: اگر ما امروز بتوانیم انضباط و رعایت قوانین و مقررات را ملکه ذهن دانش آموزان کنیم کار بسیار بزرگی انجام داده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اخلاق که مهم ترین نیاز جامعه است امروز در تیررس دشمن قرار گرفته است، اظهار کرد: فضای مجازی افت اخلاق و بلای خانمان سوزی است برای آنان که سواد استفاده از این ابزار را ندارند.

سردار انصاری با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در بین تمام استان های کشور رتبه اول در پیشگیری از وقوع جرم به ویژه در نزاع های دسته جمعی و فردی را دارد، افزود: این امر حاصل همراهی بسیار خوب مردم و جلسات متعدد با بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان بوده است. پلیس از حوزه نفوذ این افراد برای کاهش تنش ها، درگیری ها ، اختلافات و ایجاد آرامش بیشتر در جامعه بهره خواهد برد.

وی با اشاره به نقش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک، اظهار کرد:. طبق بررسی ها 18 درصد از کاهش تصادفات جاده ای نتیجه همکاری همیاران پلیس بوده است.

طرح همیار پلیس با ابتکار ناجا از سال 86 با تفاهم نامه ای مشترک میان پلیس راهور و آموزش و پرورش به مرحله اجرا گذاشته شد.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: آموزش و پرورش به عنوان مجموعه عظیمی از نیروی انسانی با 150 هزار دانش آموز و 20 هزار معلم قدر دان زحمات نیروی انتظامی است.

اردشیر یاری اظهار کرد: 36هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه به عنوان همیاران پلیس و هزار 300 معلم به عنوان فرهنگیاران ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد با پلیس جهت کاهش تصادفات جاده ای و کاهش ترافیک همکاری می کنند.

در این همایش، فعالان ترافیکی از جمله رانندگان و مدیران ادارات و دستگاه‌های برتر حوزه ترافیک به عنوان فرهنگ یاران و پلیس یاران مورد تقدیر قرار گرفتند.

۱۳ مهرماه به عنوان «روز نیروی انتظامی» و ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان «هفته نیروی انتظامی» نام‎گذاری شده و برنامه‌های این هفته با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار