بسترسازی برای فعالیت های ورزشی در قالب طرح کیفیت بخشی تربیت بدنی

آیین نمادین آغاز طرح کیفیت بخشی درس تربیت بدنی در مدارس آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، آیین نمادین آغاز طرح کیفیت بخشی درس تربیت بدنی در مدارس استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون تربیت بدنی وسلامت استان در محل دبستان سعدی ارومیه برگزار شد.

«فریدون سیدمصطفوی» مدیرکل اموزش و پرورش استان در این آیین اظهار کرد: طرح حیاط پویا با هدف بسترسازی برای فعالیتهای ورزشی و شاداب سازی مدارس در کلیه مدارس استان اجرا شده است.

این مقام مسوول، یکی از اصول اساسی در آموزش و پرورش را تغییر در رفتار دانش آموزان دانست و گفت: این امر مهم در تربیت بدنی جلوه گر می شود.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت استان نیز با بیان اینکه امسال کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی اولویت اول مدارس است؛ اظهار کرد:درس تربیت بدنی را باید همانند دروس دیگر جدی بیگریم زیرا تربیت جسمی دانش آموزان نیز همانند تربیت ذهنی بسیار حساس و مهم است .

وی با بیان اینکه هدف این طرح توسعه سلامت، شور و نشاط در سطح مدارس و در نهایت استعداد یابی می باشد؛ اذعان کرد: تابستان امسال مسابقات ورزشی دانش اموزان در بیش از 70 رشته برگزار شد و 476 نفر از دانش اموزان استان در این مسابقات حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار