معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

کسب 7 رتبه برتر در جشنواره کشوری نوجوان سالم

دانش آموزان و فرهنگیان استان اصفهان 7 رتبه برتر ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم را کسب کردند.

کد مطلب: ۶۶۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا اصفهان ، رییسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد : 5 نفر از دانش آموزان (4 نفر بصورت انفرادی و یک نفر در قالب کار گروهی )و 2 نفر از همکاران ازاستان اصفهان موفق به كسب رتبه هاي برتر در ششمين جشنواره كشوري نوجوان سالم شدند.
وی در ادامه گفت : استان اصفهان نیز هرساله موفق به کسب رتبه کشوری در رشته های مختلف می شود که در ششمین جشنواره کشوری (شهریور 96 ) نیز 2 همکار فرهنگی و 10 دانش آموز موفق به کسب رتبه های کشوری شدند .
• رتبه اول کشوری در رشته پویا نمایی توسط فاطمه مداحی از دبیرستان فرزانگان امین یک ناحیه ۳
• رتبه دوم کشوری فیلم کوتاه توسط آیدا ذوالفقاری ازدبیرستان فرزانگان امین یک ناحیه ۳
• رتبه دوم کشوری نرم افزار و چندرسانه ای توسط الهام یزدان پرست از هنرستان حضرت مریم شاهین شهر
• رتبه سوم کشوری ایده پردازی توسط بهاردهقانی از دبیرستان فرهنگ ناحیه ۳
• رتبه برتر کشوری طرح همیاران پیشگیری از گروه همیاران دبیرستان شیخ کلینی ناحیه 3 توسط خانمها عسل زندیه، تبسم حسینی، پریناز باقری، غزل حکمت پناه، نگین لطفی و زهرا جهانگیری
• کسب 2 رتبه اول کشوری در بخش ابتکارات همکاران فرهنگی توسط خانمها اعظم مرادیان و اعظم فدایی از آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون
شایان ذكر است ششمين دوره جشنواره نوجوان سالم در سه بخش "ابتكارات و خلاقيت هاي دانش آموزي" و "ابتكارات و خلاقيت هاي مدرسه اي" و نيز "مشاركت اجتماعي" با محورهاي "ترويج شيوه هاي زندگي سالم و پيشگيري از رفتارهاي پرخطر، مواد مخدر و دخانيات" با ارسال فراخوان در آبان ماه سال تحصيلي 96-1395 در سطح واحدهاي آموزشي كشور واستان اصفهان آغاز شد و دانش آموزان، همكاران و والدين، در قالب هاي "فيلم، مقاله، عكس، روزنامه ديواري، شعر، نرم افزار و چندرسانه اي، نقاشي و ايده پردازي" آثار خود را ارائه نمودند كه در دو سطح منطقه و استان از رتبه هاي برتر تقدير به عمل آمد.
اختتاميه بخش كشوري ششمين جشنواره نيز، كه در دوره پنجم به ميزباني استان اصفهان برگزار شده بود، 13 شهريور ماه به ميزباني اداره كل آموزش و پرورش استان مازندران و در شهر ساري برگزار گردید.
در سال گذشته در استان ما تعداد آثار جشنواره به 16824 اثر رسید که نشان از رشد 3 برابری نسبت به سال گذشته داشت. همچنین 39 ناحیه / منطقه استان موفق به کسب رتبه استانی شدند. هرساله درمراسم اختتامیه استانی از 3 مدیر مدرسه فعال در امر برگزاری جشنواره نوجوان سالم (براساس کسب رتبه استانی) نیز تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار