مدیرآموزش و پرورش شهرستان فاروج:

آئین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم درفاروج برگزارشد

بجنورد (پانا) - آئین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم با حضور امام جمعه فاروج ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، جمعی از مسئولین و منتخبین شهرستانی درسالن شهدای دانش آموزفاروج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم درفاروج برگزارشد

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج در این اختتامیه گفت: در این جشنواره همکاران، اولیاء و دانش آموزان عزیز آثار بسیار خوبی را با موضوعات سبک زندگی اسلامی، خود مراقبتی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگ سلامت خلق کرده اند.
مجید معتمدی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره افزود:ارتقای فرهنگ سلامت یکی از مسائل بسیار مهمی است که همه ما در جامعه باید به آن اهمیت داده تا در برابر آسیب های اجتماعی از خود محافظت نماییم.
وی با اشاره به اینکه با فرهنگ سلامت باید آشنا شده و آن را در جامعه فرهنگ سازی نماییم گفت:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی که از سبک زندگی اسلامی به عنوان بالاترین اولویت خانواده ها و اجتماع تاکیدات داشتند لذا نهاد خانواده، اجتماع و آموزش و پرورش در کلاس های آموزشی می توانند در راستای ایجاد خود مراقبتی، سلامت و سبک زندگی اسلامی به یکدیگر کمک نمایند.
معتمدی در پایان صحبت های خود یکی از شاخص های حوزه سلامت را ایجاد محیطی شاد و مفرح در جامعه بیان نمود.
کارشناس پیشگیری و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره افزود:این جشنواره از آغاز مهرماه سال جاری تا کنون با موضوعات شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در قالب ایده پردازی، مقاله، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه ای، تئاتر و نمایش ویژه فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.
مهدی قنبرزاده رفیعی گفت:با بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم از 140 نفر از منتخبین این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.
این جشنواره با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره بهزیستی شهرستان فاروج برگزار گردید.

فاروج - خبرنگار افتخاری خبرگزاری پانا حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار