راه یابی سه ورزشکار زنجانی به اردوی ملی ورزش های سه گانه

رئیس هیت ورزش های سه گانه استان زنجان با اشاره به پیشرفت این رشته ورزشی گفت:سه ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

کد مطلب: ۶۶۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

رسول مشهدلو در گفت وگو با خبرنگار پانا با اشاره به موفقیت های هیئت ورزش های سه گانه در استان اظهار داشت:این هیئت در پرورش قهرمانان ملی نقش مهمی داشته و اقدامات موثری در این راستا انجام داده است.

وی به حضورزینب نوروزی در اردوی ملی اشاره کرد و گفت: این ورزشکار خوش استعداد برا شرکت در مسابقات کاپ آسیایی به تیم ملی دعوت شده است و امیدوارم باکسب مدال خوش رنگ افتخاری دیگر را برای ورزش استان به ارمغان بیاورد.

وی اظهار کرد:حضور حمید رضا درمشقانی در اردوی تیم ملی برای آماده سازی مسابقات بین المللی افتخاری دیگر برای ورزش این استان است و مفتخریم که فقط از استان زنجان سه نماینده در دتیم ملی حضوردارند.

رئیس هیت ورزش های سه گانه استان زنجان با بیان اینکه ورزش سه گانه بسیار ورزش استقامتی و سختی است تصریح کرد:ورزش کردن در این رشته ورزشی از آن جایی که یک ورزش استقامتی است بسیار سخت و حضور ورزشکاران زنجانی در تیم ملی نشان از این است که زنجان می تواند به عنوان قطب این رشته ورزشی انتخاب شود.

انتهای پیام:/رضااوجاقلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار