دارندگان مقام های چهار و پنجم جهانی رشته سه گانه ابوظبی:

یکی از رمز های اصلی موفقیت توکل به خداست

بیرجند (پانا) ـ دارندگان مقام های چهار و پنجم جهانی رشته سه گانه ابوظبی اظهار داشتند: رشته سه گانه سخت ترین رشته هاست و نیازمند توانایی بالایی است.

کد مطلب: ۸۱۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رمز های  اصلی موفقیت توکل به خداست

سعید علیزاده ومسعود علیزاده عضو ثابت تیم ملی سه گانه ایران دانشجو رشته مهندسی عمران هستند و مقام چهارم وپنجم رشته سه گانه ابوظبی را که در ماه گذشته برگذار شد از آن خود کرده اند.

سعید علیزاده گفت : کسب مدال برنز مسابقات آسیایی فیلیپین مقام چهارم جهانی مسابقات 2018 ابوذبی مقام هشتم کسب سهمیه المپیک در قزاقستان مقام هفتم ژاپن تایوان چین شرکت در مسابقات قهرمانی آسایی تایوان چین ترکیه سنگاپور مالزی و...ازجمله مقامهای قهرمانی بوده که موفق به کسب آنهاشده ام.

مسعود علیزاده نیزگفت :سه دوره قهرمانی در ایران و نائب قهرمانی در ایران مقام چهار و پنجم مسابقات جهانی مقام سوم قهرمانی آسیا در کشور تایوان حضور در کمپ مشترک آسیایی کشور چین و تایوان ازجمله مقامات کسب شده من بوده است.

آنها ادامه دادند: رشته سه گانه شامل 1500 متر شنا در دریا 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو تشکیل میشود وبه صورت پی در پی و بدون توقف انجام می شود و سخت ترین رشته ورزشی دنیا محسوب میشود زیرا که ورزشکار باید فشار زیادی را تحمل کند.

برادران علیزاده با اشاره به اینکه این رشته بسته به رکورد امتیاز بندی نمیشود افزودند: این رشته، رشته ای المپیکی است و هیچ سبک دیگوابسته‌اند است.

قهرمانان سه گانه استان با بیان اینکه این رشته با رشته های دیگر متفاوت است گفتند: باید سه شرایط مجزا برای تمرین محیا باشد، اعم از استخر، زمین دو و پیست دوچرخه سواری ولی دیگر رشته ها فقط نیاز مند یک نوع تمرین رشته ای است.

آنها هدف خود برای حضور در این رشته تفریح ندانستند و گفتند :این رشته به گونه ای، نیست که کسی تفریحی وارد این رشته شود مثل فوتبال،این رشته بسیار سخت است و کسی که وارد رشته میشود باید اراده بسیار بالایی داشته باشد ضمنا این رشته نمی تواند بدون هدف باشد و بدون هدف موفق شد.

همچنین خاطر نشان کردند :هدف هر ورزشکاری در آینده قطعا مدال المپیک خواهد بود و هدف ما قهرمانی المپیک است.

ورزشکاران جوان استان ادامه دادند :خصوصیات این رشته این است که ورزشکار را صبور می کند و استقامت شخص را بالا می برد و همه کسانی که در این رشته به طور حرفه ای کار می کنند از صبر و استقامت بالایی بر خوردار هستند.

برادران علیزاده افزودند :جایگاه این رشته در سطح کشور بسیار خوب است زیرا پنج سال متوالی قهرمانی را کسب کرده ایم که در ایران جایگاه اول را داریم،این رشته در آسیا مقام چهارم یا پنجم را دارا می باشد.

آنها ادامه دادند که ملاک های ورود به این رشته خوب شنا کردن است و باید شنا را به خوبی آموزش دیده باشد وسپس بعد از آن دو و دوچرخه سواری است.

دارندگان مقام های سوم و چهارم رشته سه گانه گفتند: متاسفانه هیئت ورزش استان هیچ گونه استخری برای ما در نظر نگرفته است. ما عضو ثابت تیم هستیم و باید در محلی مناسب تمرین کنیم، هم اکنون برای تمرین های ما هیچ اقدامی از طرف مسئولین صورت نگرفته است. ولی خوشبختانه اداره کل ورزش جوانان استان حمایت های خوبی انجام داده است از جمله یک عدد دوچرخه برای ما تهیه نموده است و هزینه های مسابقات را فراهم می کند.

قهرمانان ورزش سه گانه ادامه دادند که علاوه بر رشته سه گانه که مجموعه ای از سه رشته مجزا است در کنارش هم بدنسازی انجام می دهند زیرا که بسیار در موفقیتشان کمک می کند.

آنها خاطر نشان کردند و گفتند که در ماه هر نفر حدود یک میلیون الی یک میلیون پانصد هزار تومان برای مکمل ها وتجهیزاتمان پرداخت می کنیم بدون حمایتی از هیچ سازمان و ارگانی و همه هزینه های جاری بر عهده خودمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار