فرهنگ بسیجی ، فرهنگ مشارکتی است

معاون استاندارو فرماندار مراغه گفت: فرهنگ بسیجی ، فرهنگ مشارکتی در راستای توجه به دین مبین اسلام ، خط امام راحل و لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبریست.

کد مطلب: ۶۵۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگار پانا از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی در بازدید از اردوی طرح هجرت 3 دانش آموزان بسیجی گفت: این اردوها در راستای اهداف شهدا بخصوص شهید مدافع حرم محسن حججی به نحو احسن برگزار می شود.

وی افزود: ا جرای این طرح های سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مراغه نیز در این بازدید گفت: در طرح هجرت 3 دانش آموزان بسیجی در قالب اردوهای هجرت در مدارس این شهرستان به صورت گروهی حضور یافته و در زمینه زیبا سازی و رنگ آمیزی فعالیت می کنند.

سرهنگ پاسدار سامی افزود :پر کردن اوقات فراغت جوانان و تقویت روحیه ایثار و محرومیت زدایی از جمله اهداف برگزاری این اردوهاست.

وی با اشاره به اینکه اردوی طرح هجرت 3 بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترغیب دانش آموزان به کار و تلاش و پرکردن اوقات فراغت در تابستان طراحی شده است ، گفت: هم اکنون 220 دانش آموز پسر و 150 دانش آموز دختر بسیجی در 10 پروژه این شهرستان در راستای اهداف طرح هجرت 3 فعالیت می کنند.

سامی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های سپاه پاسداران ناحیه مراغه ، مشارکت با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در زمینه عمرانی است که از 13 برنامه ثبت شده ، 9 برنامه در حال اجراست.

معاون آموزش و پرورش مراغه نیز دراین بازدید از روابط تنگاتنگ آموزش و پرورش و سپاه پاسداران ابراز خشنودی نمود وگفت: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های نوین زندگی آماده می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار