سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان

سه خانه فرهنگ مشارکتی در گرگان راه‌اندازی می‌شود

گرگان (پانا) - در حال حاضر 30 خانه فرهنگ در شهرستان گرگان وجود دارد که به زودی سه خانه فرهنگ مشارکتی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سه خانه فرهنگ مشارکتی در گرگان راه‌اندازی می‌شود

کریم علمی در سومین نمایشگاه رسانه و مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر 30 خانه فرهنگ در شهرستان گرگان وجود دارد که به زودی سه خانه فرهنگ مشارکتی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی سه خانه فرهنگ مشارکتی در گرگان تعداد این خانه‌ها به 17 باب خواهد رسید خانه‌های فرهنگ مشارکتی در حاشیه شهر بنا شده است و به صورت زنجیره‌وار قرار دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه شهرستان گرگان 97 محله دارد، ابراز امیدواری کرد روزی فرا برسد که در تمام محلات شاهد راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ باشیم.

علمی نقش رسانه را برای کاهش معضلات و مشکلات جامعه اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: رسالت رسانه می‌تواند راهگشا باشد و نقطه قوت برای مردم و مسوولان است و مسوولان را در رسیدن به اهداف‌شان که همان خدمت به مردم است، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر استفاده شود، بیان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در راستای ایجاد شور و نشاط بین مردم برنامه‌های مختلفی دارد همچنین ارتقای سطح سلامت شهروندان از اولویت‌های شهرداری است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان افزود: در حوزه معضلات اجتماعی با استفاده از ظرفیت خانه‌های فرهنگ برنامه‌های متعددی در زمینه طرح اوقات فراغت تدارک دیده شده که به مردم عرضه می‌شود و این فعالیت‌ها بدون دریافت وجه است.

علمی گفت: در محلات شهر گرگان هر چهارشنبه برنامه قرار شبانه داریم و هر چهارشنبه در یکی از محلات برنامه‌های فرهنگی شاد و مفرح برای مردم برگزار می‌شود که این هفته در مجتمع زیتون برنامه داریم.

وی تصریح کرد: در تمام مناسبت‌ها اجرای برنامه داریم و هدف ما مناطق حاشیه‌نشین است چراکه اکثر معضلات در آن مناطق به چشم می‌خورد بنابراین باید کمی بیشتر به این نقاط توجه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار