مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در روستاهای اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:همزمان با فرا رسیدن هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی برای ۸۳۰۰ خانوار روستایی استان اردبیل آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،فیروز خدایی در جلسه تشریح گازرسانی به خانوارهای روستایی اردبیل اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی برای هشت هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی استان اردبیل آغاز می‌شود و چهار هزار خانوار روستایی استان در هفته دولت از نعمت خدادادی گاز بهره‌مند می‌شوند .

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که همزمان با آغاز هفته در دستور کار قرار داده شده شبکه‌گذاری ۴۰۰ کیلومتری و بهره‌برداری از دو محور صنعتی و یک باب ساختمان اداری با اختصاص اعتباری در حدود ۲۲۵ میلیارد ریال است که به طور حتم در رشد و توسعه این حوزه بسیار موثر خواهد بود .

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۴۷ روستای استان اردبیل نیز هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته که برای شروع کار ۳۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که چهار هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از این طریق از نعمت گاز برخوردار می‌شوند .

خدایی با اشاره به یک هزار و ۳۰۰ مصرف کننده واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز نیز بیان کرد: به طور حتم این مهم نیز گام موثری در حل مشکل گاز است به طوری که با گازدار شدن دو محور صنعتی مورد اشاره امکان اتصال ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی جدید به شبکه گاز استان فراهم می‌شود که این موضوع برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار