با حضور قطب جنوب استان برگزار شد؛

میزبانی کنگان از دوره پیش اردویی پیشتازان و فرزانگان

دوره ی پیش اردویی پیشتازان و فرزانگان به میزبانی دبیرستان شهید فرّحی کنگان برگزار شد .

کد مطلب: ۶۵۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کنگان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در جمع فرزانگان و پیشتازان گفت: تربیت، یکی از اولویت ها و اهداف اصلی آموزش و پرورش می باشد- که اسلام بر آن تاکید فراوان دارد- چرا که انسان موجودی است که در جمع رشد و نمو میکند و این موجود نیاز به تربیت دارد.

شاکر محیسن با اشاره به اینکه این مسأله در سند تحول بنیادین طی 6 ساحت تعلیم و تربیت عنوان شده است؛ ادامه داد: عنایت به ساحت های شش گانه مورد تأکید مسئولین وزارتی است.

وی با اشاره به این ساحت ها اظهار داشت: ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، زیستی و بدنی، زیبایی شناختی و هنری، اقتصادی و حرفه ای، فن آوری و تکنولوژی، و ساحت تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی از جمله ی این ساحت هاست و آنچه بنا داریم در سازمان دانش آموزی رقم بخورد و به آن معنا بخشیده شود، ساحت تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی است.

محیسن افزود: اگر مقصود ما رسیدن به جامعه ی قانون مدار و مشارکت پذیرباشد باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم تا شاهد حضور افرادی پویا و مطالبه گر در تمام عرصه ها باشیم.

وی با بیان این که تربیت اجتماعی، اخلاق اجتماعی را به بار می آورد؛ گفت: سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی سیاسی نقش بسازی دارد و تلاش بر این دارد که افرادی با اعتماد به نفس، صبور در برابر رفتارهای دیگران و حق طلب را آموزش داده تا جامعه را از وجود چنین افراد افتخار کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در پایان ابراز امیدواری کرد: همان طور که وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم قدم های موثری در این امر مهم برداشته است؛ در دولت جدید نیز شاهداین نگاه موثر باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار