معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:دانش آموزان پیشتاز، سفیران شور و شعف و شادی هستند

یاسوج(پانا) ـ معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظم و کار تشکیلاتی از خصایص اعضای سازمان دانش آموزی است و دانش آموزان پیشتاز سفیران شور و شعف و شادی هستند.

کد مطلب: ۸۴۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:دانش آموزان پیشتاز، سفیران شور و شعف و شادی هستند

مراسم افتتاحیه پیش اردوی ملی پیشتازان کهگیلویه وبویراحمد با حضورمعاون پشتیبانی آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی، رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش،مربیان و مدرسین پیشتاز استانی به مدت دو روز در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.

اردشیر یاری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمددر این آیین خطاب به دانش آموزان پیشتاز گفت: دوران اردویی، از جمله خاطراتی است که همیشه در اذهان خواهند ماند و سعی کنید از این روزها به نحو احسن استفاده کنید.

یاری افزود : شما باید سعی کنید لحظه به لحظه این روزها و خاطرات را ثبت کنید و در آینده برای فرزندان و نسل آینده یادآوری کنید تا از این تجربیات شما استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما اگر دختران بانشاطی داشته باشیم نسل آینده ما هم نیز با نشاط خواهند بود.

پیش اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مهارت های امداد و نجات، مخابره، جهت یابی ، نقشه یابی، ساخت پروژه، صف جمع، تولید و اجرای فریادهای شادی برگزار شد. در پایان این اردو ۳۵ نفر از دانش آموز دختر پس از رقابت با هم به عنوان نفرات برتر انتخاب و در اردوی ملی در نیشابور شرکت خواهند نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار