قربانی در گفت و گو با پانا:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، فردی مجرب است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی ریاست جمهوری به مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش فردی مجرب است و به تمام حوزه های این وزارت اشراف دارد .

کد مطلب: ۶۵۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
رشید قربانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت و معرفی بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: باتوجه به شناخت بیست ساله از بطحایی و افتخار همکاری نزدیک با او، معتقدم وی جزو بهترین گزینه هاست که می تواند آموزش و پرورش را به سر منزل مقصود برساند .
وی با درخواست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به گزینه پیشنهادی ریاست جمهور افزود: سید محمد بطحایی به لحاظ اخلاقی، روابط حسنه انسانی و برخورد نیکو جزو برترینهاست و این مولفه ها برای معلمان و فرهنگیان از اصول اولیه کار در دستگاه فرهنگی آموزش و پرورش است .
قربانی صداقت، تعهد و پا ک دستی را از دیگر ویژگی های بارز سید محمد بطحایی عنوان کرد و اظهار داشت: وی فردی مجرب است که از کلاس درس و مدرسه تا مسئولیت در وزارت پله های خدمت را با شایستگی و براساس عملکرد فردی طی کرده است .
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به تجارب و اشراف گزینه پیشنهادی وزارت بر بخش های مختلف آموزش و پرورش، حضور ده ساله سید محمد بطحایی در شورای عالی آموزش و پرورش، تصدی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت به مدت سه سال و مسئولیت در بخش های دیگر را از تجارب و سوابق مسئولیتی وی برشمرد که می تواند بخشی از دل مشغولی های امروز دستگاه تعلیم و تربیت را کاهش دهد .
قربانی سابقه فعالیت و مسئولیت سید محمد بطحایی در سازمان برنامه و بودجه کشور را از دیگر تجارب ارزنده وی برشمرد و گفت: با این اوصاف امیدوارم نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با رای قاطع خود به او آموزش و پرورش را برای شروع سال تحصیلی خوب و ارتقا کمی و کیفی وضعیت این دستگاه انسان ساز یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار