رئیس هیئت والیبال استان اردبیل خبرداد:

رونمایی از پوستر مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: پوستر مسابقات والیبال انتخابی جهان در گروه A آسیا به میزبانی استان اردبیل رونمایی شد.

کد مطلب: ۶۴۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،نادر فلاحی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد .

وی به حضور تیم های ملی والیبال ایران، کره جنوبی، چین، قزاقستان و قطر اشاره کرد و گفت: از قاره آسیا ۱۰ تیم در این رقابت ها حضور دارند که پنج تیم در استرالیا رقابت کردند .

به گفته رئیس هیئت والیبال استان دو تیم در این رقابت‌ها به مسابقات جهانی راه خواهند یافت و این مسابقات در سطح بزرگ‌سالان برگزار می‌شود .

فلاحی با تأکید به اینکه استان اردبیل در مسابقات والیبال امیدهای آسیا توانست به شکل شایسته‌ای میزبان رقابت‌ها باشد، اضافه کرد: بر همین اساس نه تنهافدراسیون والیبال بلکه کنفدراسیون آسیا نیز با میزبانی اردبیل موافقت کرده‌اند .

وی افزود: به تعبیر مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، نظم و انضباط برگزاری مسابقات والیبال در اردبیل حتی از پایتخت نیز مطلوب‌تر بوده و حضور تماشاگران از دقیقه صفر تا ۱۰۰ یکی از دلایل قهرمانی تیم والیبال امید ایران بود .

رئیس هیئت والیبال استان تأکید کرد: به دلیل اعتراضاتی که در پوستر مسابقات والیبال امیدهای آسیا مطرح شده بود، پوستر مسابقات انتخابی جهان با حساسیت بیشتری طراحی و در سایت فدراسیون والیبال ایران رونمایی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار