امشب با حضور سینماگران و هنرمندان

همایش «شعبده هالیوود» در سینما فلطسین برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: همایش بین المللی «شعبده هالیوود» پیرامون زوایای اسکار و ایران هراسی در هالیوود امشب از ساعت 18.30 در سینما فلسطین با حضور کارشناسان و هنرمندان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، همایش بین المللی «شعبده هالیوود» به ابعاد و زوایای آشکار و پنهان ایران هراسی (iranophobia) در هالیوود می پردازد. این برنامه که با حضور گسترده سینماگران، هنرمندان و علاقه مندان برگزار می شود امروز دوشنبه ساعت 18.30 در سالن سینما فلسطین برگزار می‌شود.



محمد لسانی دبیر برگزاری همایش «شعبه هالیوود» گفت: این همایش با حضور هنرمندان سینمایی و فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور در اعتراض به رویکرد «ایران هراسی» صنعت سینمایی آمریکا برگزار خواهد شد.



لسانی افزود: تحریف آشکار روایت های تاریخی در تولید آثاری نظیر بدون دخترم هرگز، 300 و نهایتا آرگو، ما را بر آن داشت تا با برگزاری همایشی با عنوان «شعبده هالیوود»، اولین پاسخ جمعی و قاطع جمهوری اسلامی به این رویکرد غوغاسالارانه را بدهیم. این همایش به صورت خودجوش و با همکاری همه دغدغه مندان گفتمان جهانی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.



محمد لسانی یکی از اهداف این همایش را انسجام و وحدت بخشی میان همه حوزه های فرهنگی ایران اسلامی در مقابل هجمه های غرب و به خصوص هالیوود، عنوان کرد.



دبیر برگزاری همایش بزرگ «شعبه هالیوود» ضمن دعوت از تمام سینماگران، از فعالین فرهنگی در همه صنوف خواست تا یاری رسان این حرکت ملی باشند.



بنابر این گزارش، مهمترین بخش های این برنامه عبارت است از: اعلام شکایت حقوقی از هالیوود، ارسال بیانیه به بیست و دومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، ، نقد رویکرد هالیوود به صورت مصداقی در چند سال گذشته، ارتباط تصویری با نخبگان رسانه ای اروپا و آمریکا و ... .



این برنامه دوشنبه 21 اسفندماه ساعت 18.30 در سالن سینما فلسطین برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار