ناظر فنی مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر کشور:

95 ورزشکار در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با هم رقابت می کنند

ناظر فنی مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر کشور گفت: 95 ورزشکار در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول در قالب 19 تیم و در 4 گروه از استان های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کد مطلب: ۶۴۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی عذرا داودی در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور که در خمین برگزار می شود، افزود: پس از انجام بازی های دور مقدماتی از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد ی صعود می کنند و در جدول حذفی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی اظهار داشت: از امروز پنج شنبه 22 تیرماه جاری نیز رقابت های انفرادی و دو نفره در رشته بدمینتون دانش آموزان دختر کشور در دوره متوسطه اول آغاز می شود.

ناظر فنی مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر کشور بیان کرد: 25 داور عهده دار امر داوری مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر دوره متوسطه کشور می باشند.

داودی اضافه کرد: در این مسابقات گروه استعدادیابی رشته بدمینتون، متشکل از سه مربی، سرپرست، ناظر فنی مسابقات و نماینده فدراسیون بدمینتون کشور، به روش مشاهده ای در حال استعدادیابی از بازیکنان می باشند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور به میزبانی استان مرکزی در شهر خمین و با حضوریک هزار و 625 دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست، داور و عوامل اجرایی در قالب 164 تیم ورزشی در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم، پانزدهم لغایت سی ام تیرماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار