روایتی کوتاه از حس و حال دانش‌آموزان قهرمان رقابت‌های ورزشی

شهرکرد (پانا) - قهرمانان سی و دومین دوره رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با پانا از حس و حالی که در این دوره از مسابقات داشتند؛ گفتند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
روایتی کوتاه از حس و حال دانش‌آموزان قهرمان رقابت‌های ورزشی

زهرا اسداللهی موفق به کسب مدال طلای ماده پرتاب نیزه با رکورد ۲۸.۸۲ از استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پانا گفت: «از سن ۱۳ سالگی وارد ماده پرتاب نیزه شدم سخت تلاش کردم و در مسابقات استانی مدال طلای پرتاب نیزه را کسب کردم و به المپیاد دانش آموزی راه پیدا کردم، خیلی از مربی و خانواده عزیزم تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند.»

آریانا مهری، یکی دیگر از دانش آموزان ورزشکار است که مدال طلای ماده پنج گانه را از آن خود کرده است. وی در گفت وگو با پانا عنوان کرد: «من ۵ سال است که در رشته دوومیدانی حضور دارم، تقریباً یک ماه است که در ماده پنج گانه بطور حرفه ای تمرین می‌کنم و موفق شدم مدال طلای پنج گانه را کسب کنم.»

نگار سادات طباطبایی از استان یزد موفق به کسب مدال برنز ماده پنچ‌گانه شده است. طباطبایی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «من از سن ۱۲ سالگی در رشته دوومیدانی شرکت کردم، یک سال اول بدلیل ویروس کرونا نتوانستم تمرین کنم، ولی دوباره تلاش خود را کردم و در مسابقات استانی در ماده صد متر مانع مقام اول و در صد متر سرعتی مقام دوم را کسب کردم و در پایان از مربی عزیزم تشکر می‌کنم که به من کمک کرد تا امروز افتخاری برای همشهریان و خانواده ام باشم.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار