مسؤل کتابخانه ی سیار شهری بیرجند گفت:

فعالیت های تنها کتابخانه ی سیار شهری بیرجند

مسؤل کتابخانه ی سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند گفت: در حال حاضر ۷ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان دراختیار کتابخانه ی سیار شهری قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۴۲۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ، احسان بلوری مسؤل کتابخانه ی سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند گفت: ;کتاب خانه سیار شهری بیرجند بیش از ۱۰ فعالیت در زمینه های : ادبی ، فرهنگی، هنری وورزشی از قبیل : قصه گویی ، نمایش فیلم ، امانت کتاب و سرگرمی ومسابقات را برای اعضای خود به اجرا میگذارد.

وی ادامه داد :۱۲۰ کتابخانه ی سیار شهری در کل کشور وجود دارد و از آن 110 تا سیار روستایی و بقیه سیار شهری اند.کتابخانه سیارشهری بیرجند از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.واکنون قریب به ۱۲۰۰ عضو دارد .

بلوری افزود کتابخانه سیارشهری فعالیت خود را در ۶ منطقه محروم شهر : معصومیه پایین، جوادیه ، سایت اداری ، موسی بن جعفر، مهرشهر ، بلوار شعبانیه و‌۱۲ مدرسه را به اجرا در می آورد .

بلوری ادامه : یکی ازفعالیت های مورد علاقه ی اعضای کتابخانه ی سیار شهری فعالیت اوریگامی است که به خوبی گسترش پیدا کرده ودر صدا وسیما به پخش میرسد.

بلوری افزود: سعی ما در این است که فعالیت هاو محیطی شاد و صمیمی برای اعضا ایجاد کنیم،محیط و فعالیت‌هایی که با روحیات لطیف کودکان و نوجوانان سازگاری داشته باشد و مورد علاقه آنها قرار بگیرد. چرا که با تمام مشکلاتی که سیار شهری دارد ،دیدن لبخند اعضا احساس خوبی به من می‌دهد.من عاشق کار کردن در کنار کودکان هستم.

بلوری هدف کتابخانه ی سیار شهری را مراجعه و خدمات رسانی به مناطق محروم شهر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار