کتابخانه سیار ویژه پایگاه های تکریم و اسکان مهمانان نوروزی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از محل اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی و در حاشیه اهدای کتاب به این مهمانان گفت: "کتاب" حلقه‌ی اتصال همه‌ی فرهنگ‌دوستان است

کد مطلب: ۸۰۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه سیار ویژه پایگاه های تکریم و اسکان مهمانان نوروزی  در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

پایگاه نوروزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال ارائه‌ی خدمت " اهداء کتاب رایگان" به کودکان و نوجوانان مشتاق و مسافران نوروزی است.

با توجه به اجرای طرح نوروزی کانون مبنی بر ارائه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان، کتابخانه‌ی سیار کانون استان با حضور در مراکز اسکان مسافران نوروزی، ویژه برنامه‌هایی از قبیل قصه گویی، کاغذ و تا، نقاشی و کاردستی برای مخاطبان اجرا می‌کند.

در یکی از این پایگاه‌ها معاون سیاسی اجتماعی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در جمع همکاران کانون و مسافران نوروزی ضمن تبریک سال نو از اجرای این برنامه و برقراری ارتباط مهمانان با کتاب، تشکر کردند.

در حاشیه این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان، کتاب را حلقه‌ی اتصال فرهنگ‌ دوستان دانست و به حاضران توصیه کرد با کتاب دوست باشند.

شایان ذکر است در راستای طرح عیدانه‌ی کتاب، مبنی بر اهدای کتاب به عنوان عیدی به مخاطبان کودک و نوجوان، ۱۵۰ جلد کتاب نیز به حاضران اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار