صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری در همدان فعال شود

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: باید صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری در استان همدان فعال شود.

کد مطلب: ۶۴۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان ، مجید کزازی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استانداری همدان اظهار کرد: سال گذشته مرکز نوآوری نهاوند تویسرکان و دانشگاه صنعتی و مرکز رشد مشترک بین پارک علم و فناوری و بخش کشاورزی فعال شده‌اند.

وی در خصوص شهرستان اسدآباد افزود: باید پتانسیل و ظرفیت این شهرستان توسط فرمانداری اسدآباد و دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی و فضای فیزیکی به پارک علم و فناوری ارائه شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان ادامه داد: با همکاری سازمان میراث فرهنگی طی دو سال گذشته تفاهم نامه‌ای منعقد شده که طی آن یک‌میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاه سفال و سرامیک توسط پارک علم و فناوری خریداری شده است.

وی در خصوص عملکرد پارک در سال 95 تصریح کرد: 38 برنامه آموزشی و همایشی 11 رویداد ایده پارک موجب شده که 138 واحد فناور و 52 شرکت دانش‌بنیان ایجاد شود که همین سبب رتبه سوم استان در تشکیل شرکت دانش‌بنیان شده است.

کزازی با اشاره به اینکه سال گذشته درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان 170 میلیارد تومان بوده است گفت: باید صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری در استان فعال شود تا مشکل ریسک‌پذیری بازار این شرکت‌ها حل شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته واحدهای فناور یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار