دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل :

کاروان‌های سیار پیشگیری از اعتیاد در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر کاروان‌های سیار پیشگیری از اعتیاد در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۶۳۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، بهنام بهشتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر کاروان‌های سیار پیشگیری از اعتیاد در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است .

وی افزود:‌ موضوع مبارزه با مواد مخدر نیاز به اجتماعی شدن و همه‌گیر شدن دارد، چرا که متاسفانه به دلیل ناآگاهی‌ها و بی‌اطلاعی‌ها خانواده‌ها دچار این بلای خانمان‌سوز می‌شوند و بدون این که از اثرات خانمان‌سوز این معضل خبر داشته باشند در دام اعتیاد گرفتار می‌شوند .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی برای مبارزه با اعتیاد از مواردی است که نیازمند توجه ویژه و اساسی است و به طور حتم می‌تواند در رابطه با کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نقش مهم و اساسی داشته باشد .

بهشتی بیان کرد: راه‌اندازی بانک تولید محتوای علمی با مشارکت اساتید دانشگاهی موضوعی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید تمام تلاش و سعی ما بر این پایه استوار باشد تا بتوانیم رویکرد اجتماعی امر مبارزه با مواد مخدر را به همگان نشان دهیم و در این زمینه شاهد خروجی‌های موفقی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار