فرماندار اردبیل:

مراکز تخصصی پیشگیری از اعتیاد در اردبیل تقویت می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: مراکز تخصصی پیشگیری از اعتیاد در اردبیل تقویت می‌شود تا خروجی این مراکز در پیشگیری از اعتیاد به طور عملی مشاهده شود.

کد مطلب: ۸۳۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مراکز تخصصی پیشگیری از اعتیاد در اردبیل تقویت می‌شود

جواد زنجانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: مراکز تخصصی پیشگیری از اعتیاد در اردبیل تقویت می‌شود تا خروجی این مراکز در پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی به طور عملی مشاهده شود .

وی با اشاره به این که باید مسئولان مربوطه امکانات لازم و مورد نیاز را در اختیار مراز تخصصی پیشگیری از اعتیاد قرار دهند افزود: انجام این امر لازم و ضروری است و باید همگان توجه ویژه‌ای برای تحقق این هدف داشته باشند .

فرماندار اردبیل گفت: هفته مبارزه با مواد مخدر از یکم تا 6 تیر ماه آغاز می‌شود و در این هفته برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که این برنامه‌ها باید با تاثیرگذاری بالا در بین مردم اجرا شود .

زنجانی از برگزاری نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر همزمان با این هفته خبر داد و گفت: انتظار می‌رود این برنامه نسبت به سالهای گذشته متفاوت‌تر باشد و خروجی آن نیز تاثیر مثبتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد .

وی بیان کرد: همزمان با هفته مواد مخدر کارگاههای پیشگیری از اعتیاد در مناطق مختلف اردبیل برگزار می‌شود و در این کارگاهها با استفاده از اساتید مجرب درصدد هستیم گام اساسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برداریم .

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته مواد مخدر همایش پیاده‌روی در شهر اردبیل برگزار می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این زمینه با مسئولان ذی‌ربط به عمل آمده است .

زنجانی نقش صدا و سیما و رسانه‌ها را در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ار جمله اعتیاد مهم عنوان کرد و گفت: انتظار می‌‌رود صدا و سیما با اجرای برنامه‌های فاخر در این زمینه نقش و رسالت خود را در جامعه نشان دهد .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر نیز اظهار کرد: همزمان با هفته مواد مخدر از خانواده‌های شهدای والامقام که در امر مبارزه با مواد مخدر به درجه شهادت نائل آمدند تجلیل و قدردانی می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار