رئیس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

شیراز؛ میزبان چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانى فوتبال مدارس آسیا

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس از میزبانی شیراز در رقابت‌های قهرمانی فوتبال دانش آموزان پسر آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، عباس حاجی‌زاده گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانى فوتبال مدارس آسیا ، از 15 تا 25 شهریورماه سال جاری و با شرکت 8 تیم در شیراز برگزار می گردد.

وی گفت:در چهل وچهارمین مجمع عمومى فدراسیون فوتبال مدارس آسیا (ASFF) که سال گذشته و با حضور فرشید ارمیان ، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشورمان درکره‌جنوبى برگزار شد ، با توجه به میزبانى ایران برای برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانى فوتبال مدارس آسیا در سال 2017 ، دو استان آذربایجان‌شرقى و فارس براى میزبانی به این مجمع معرفی شدند که از این بین فارس به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها انتخاب شد.

حاجی زاده گفت: تاکنون حضور تیم‌های چین، مالزی، تایلند، کره جنوبی و هندوستان در این رقابت‌ها حتمی شده، ضمن اینکه ماکائو نیز از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس همچنین گفت: در چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش‌آموزان زیر 18 سال پسر آسیا، از کشورمان نیز تیم‌های منتخب فارس و تیم دانش‌آموزی ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات 17 شهریورماه برگزار می‌شود افزود: چهل و پنجمین مجمع فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی آسیا ( ASFF ) نیز صبح همان روز در شیراز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس همچنین در مورد آخرین وضعیت تیم منتخب دانش‌آموزی فارس نیز گفت: همان تیمی در این رقابت ها حضور خواهد داشت که در مسابقات کشوری شرکت کرده و تنها برای تقویت بیشتر این تیم چند بازیکن به آن اضافه خواهد شد.

ایران درسال ٢٠١٢ نیز میزبان چهلمین دوره فوتبال قهرمانی دانش آموزان آسیا در تهران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار