معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

هدف فعالیت های تربیت بدنی مدارس، ایجاد سر زندگی و نشاط در دانش آموزان است

سنندج(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در سومین دوره اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان ناحیه دو سنندج گفت: هدفی که ما در برنامه های تربیت بدنی دنبال می کنیم ایجاد شادابی، نشاط، سرزندگی و تحرک در محیط های آموزشی است.

کد مطلب: ۸۰۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف فعالیت های تربیت بدنی مدارس، ایجاد سر زندگی و نشاط در دانش آموزان است

افشین خوش گوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان روز گذشته در مراسم سومین دوره اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان ناحیه دو سنندج که در سالن آزادی برگزار شد؛ گفت: در مجموعه نظام تعلیم و تربیت بدنبال تربیت دانش آموزان در تمام ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین هستیم و یکی از ساحت های تربیتی ما تربیت زیستی و بدنی است که در کانون های ورزشی و تربیت بدنی به منصه ظهور می رسد.

به گفته خوش گوار ما در آموزش و پرورش و در حوزه تربیت بدنی هدفی که دنبال می کنیم ایجاد شادابی و نشاط و سرزندگی و تحرک در محیط های آموزشی است.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف تربیت بدنی دو مسیر را انتخاب کرده ایم، اول اجرای درس تربیت بدنی و سپس برگزاری کلاس های فوق برنامه و مسابقات ورزشی.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان به نحوه برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی اشاره کرد و گفت: مسابقات در مجموعه آموزش و پرورش در چهار سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار می گردد که در سطح مدرسه هدف ما افزایش مشارکت و افزایش کمیت تعداد شرکت کنندگان در مسابقات آموزشگاهی است.

وی با ارائه آماری عنوان کرد: آمار و ارقام نشان از موفقیت چشمگیر استان کردستان دارد بر اساس آمار از 250هزار نفر دانش آموز استان بالغ بر150هزار نفر از آنان در فعالیت های ورزشی شرکت داشته اند و بر اساس آیتم های ارزیابی عملکرد استان ها به لطف خداوند و تلاش مربیان دلسوز، استان کردستان در جایگاه هشتم کشوری قرار گرفت و با کسب کسب 79مدال طلا، نقره و برنز و صعود 18تیم استان به مسابقات کشوری در جمع هشت استان برتر کشورقرار گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار