ملت های آزاد و مسلمانان جهان وام دار شخصیت امام خمینی(ره) هستند

امام جمعه تربت جام عنوان داشت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون امام خمینی (ره) می دانیم و امروز تمامی ملت های آزاده و مسلمانان جهان وام دار این شخصیت الهی هستند.

کد مطلب: ۶۲۸۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) که در دفتر تولیت مزار شیخ احمد جامی برگزار شد عنوان داشت: عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون امام خمینی (ره) می دانیم و امروز تمامی ملت های آزاده و مسلمانان جهان وام دار این شخصیت الهی هستند.

حجت الاسلام طاهری اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت امام باید اهداف، آرمان، تفکر، اخلاق و ایده های ناب محمدی(ص) به نسل های آینده انقلاب تبین و نهادینه شود.

وی با اشاره به نیاز جامعه افزود: امروز جهان تشنه معارف و گفتمان حقیقت خواه و ضد استکباری امام خمینی (ره) می باشد که این ویژگی امروز در رهبر انقلاب امام خامنه ای وجود دارد وباعث شده است که مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایشان رهبر خود می دانند.

امام جمعه تربت جام با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) و تعیین اصل ولایت مطلقه فقیه بیان داشت: ولایت فقیه، صیانت از اسلامیت نظام، رعایت اصل استقلال، التزام به قانون ،اتحاد وانسجام ملی که مولفه های امنیت زا برای کشور را بر عهده دارد که تا کنون توانسته است از گردنه های سنگین نظام اسلامی را عبور دهد.

در ادامه جلسه علی رستمی فرماندار تربت جام گفت: امام خمینی (ره) ایران را به عنوان الگوی اسلام به جهان معرفی کرد.

رستمی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد افزود: با توجه تقارن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ایام ماه مباک رمضان باید تدابیری اندیشیده شود تا جایگاه و منزلت بنیان گذار نظام اسلامی به خوبی ادا شود.

وی تصریح کرد: کاروان زیارتی به مرقد امام راحل امسال با توجه به ماه مبارک رمضان اعزام نمیشود و تمام ظریفت های شهرستان برای مراسم بزرگداشت به کار گرفته می شود.

فرماندار تربت جام خاطر نشان کرد: مراسم محوری سالگرد ارتحال ملکوتی امام مستعضفان همچون سال گذشته در مصلی الغدیر تربت جام برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار