مدیر کل انتقال خون استان اردبیل:

مراکز خونگیری بعد از افطار پذیرای اهداکنندگان خون است

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل گفت: مراکز ثابت و سیار خونگیری انتقال خون استان اردبیل بعد از افطار پذیرای اهداکنندگان خون است.

کد مطلب: ۶۲۸۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، بابک رضازاده گفت: مردم متدین استان اردبیل در ایام رمضان با حضور در مراکز خونگیری انتقال خون نسبت به نذورات اهدا خون به ویژه در ایام شب های قدر اقدام می کنند که این حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه مراکز ثابت و سیار خونگیری انتقال خون استان اردبیل بعد از افطار پذیرای اهداکنندگان خون است، تصریح کرد: از هم استانی ها درخواست داریم تا نذورات اهدا خون خود را فقط مختص به شب های قدر نکنند و این حرکت فرهنگی را در سایر ایام نیز نهادینه کنند.

رضازاده با یادآوری این مطلب که سه مرکز ثابت خونگیری در شهرستان های پارس آباد، مشگین شهر و خلخال نیز آماده خونگیری در ایام بعد از افطار هستند، افزود: در سایر شهرستان ها نیز مرکز سیار بعد از افطار آمادگی خونگیری از عموم مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه کاهش ضایعات فرآورده های خونی از مهمترین برنامه ها این مرکز در سال گذشته بود که با این برنامه ریزی توانستیم بیشترین بهره برداری از خون های اهدای را در استان داشته باشیم، ادامه داد: افزایش کیفیت فرآورده های خون و کاهش ضایعات از مهمترین برنامه ها در سال جاری نیز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار