سردار عصار خبر داد:

دریافت تقدیرنامه 4 ستاره تعالی سازمانی در سال 1391/جذب 100 عضو هیئت علمی

خبرگزاری پانا: فرمانده دانشگاه علوم انتظامی از دریافت تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی از بین 30 سازمان دولتی و غیردولتی برتر كشور در سال 91 خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار محمدتقی عصار در خصوص اقدامات پژوهشی این دانشگاه در سال 91 گفت: امسال 5 تن از اعضای هیئت علمی ما موفق شدند تا به مقام دانشیاری دست پیدا كنند كه این حاكی از موجودیت علمی دانشگاه علوم انتظامی دارد.

وی همچنین از جذب 100 عضو هیئت علمی در سال 91 خبر داد و افزود: تمامی این افراد براساس مصوبه وزارت علوم جذب شدند كه 80 نفر از كاركنان ناجا و 20 نفر از اساتید دانشگاه های دیگر هستند این درحالی است كه از ابتدای ادغام تا پایان سال 90، تنها 127 نفرهیئت علمی جذب و بكارگیری شدند.

این مقام انتظامی همچنین یادآور شد: در راستای اعزام اساتید برای شركت در سمینارهای خارجی، كارگاه های آموزش زبان را برگزار كردیم تا استادان با آمادگی كامل در این سمینارها شركت كنند و پیش بینی می كنیم تا اواسط سال 92 ، تعداد اعزام ما افزایش پیدا كند و همچنین بتوانیم برگزاری كنفرانس ها را در كشورمان پایه گذاری كنیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی همچنین با اشاره به برگزاری 11 همایش علمی بزرگ، تصریح كرد: تمامی اقدامات ما از جمله آموزش ها و پژوهش ها و عناصری را كه تربیت می كنیم، در راستای چشم انداز پلیس است.

سردار عصار از دریافت تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی در بین 30 سازمان دولتی و غیردولتی برتر كشور در سال 91 خبر داد و اذعان داشت: این جایزه نشان دهنده روند و میزان فرایند تعالی در سازمان ها است تا براین اساس، نقاط قابل بهبود شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: امیدوارم كه با تلاش مضاعف، بتوانیم در سال های آتی، موفق به كسب تقدیرنامه، بلورین، سیمین و زرین نیز از وزارت علوم و فناوری شویم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار