کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر در ایجاد اشتغال را کسب کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) استان رتبه برتر را در ایجاد اشتغال کسب کرد.

کد مطلب: ۶۲۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنائی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 25 اردیبهشت ) به خبرنگاران، گفت: در راستای ایجاد اشتغال، توانمندسازی، خوداتکائی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند مورد حمایت، کمیته امداد امام (رحمه الله تعالی علیه) با همراهی و همکاری تیم اقتصادی استان اعم از بانک ها و دستگاه های اقتصادی، کمیته امداد ضمن جذب کامل منابع قرض الحسنه بانکی در بین دستگاه های اجرائی استان موفق به کسب رتبه برتر در ایجاد اشتغال شده است.

وی اظهار داشت: ضمن تبریک به مدیرکل کمیته امداد امام (رحمه الله تعالی علیه) استان و همکاران ایشان در ستاد شهرستان ها و مناطق، از همه کسانی که در خلق این رتبه و اقدام مشارکت داشتند به ویژه مدیران و کارکنان بانک ها و دستگاه های اجرائی به ویژه همکاران کمیته امداد امام (رحمه الله تعالی علیه) در جای جای استان، تقدیر و تشکر می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به ضوابط پرداخت وام ازدواج، گفت: همه بانک های تعیین شده در استان موظف به پرداخت تسهیلات ازدواج هستند.

محنائی، یادآور شد: در سال جاری همچنان سامانه ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه ازدواج باز بوده و به متقاضیان در نوبت، تسهیلات پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه براساس بررسی های به عمل آمده این همکاری بین همه بانک های عامل وجود داشته و دارد، گفت: اما با این حال چنانچه بانکی در این خصوص همکاری لازم را نداشته باشد، متقاضیان می توانند موضوع را به بخشداری، فرمانداری و یا استانداری منعکس تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته با همه بانک ها در این خصوص نشستی برگزار و بر پرداخت سریع تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار