با حضور معاون فرماندار اسلامشهر صورت گرفت:

برگزاری جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای

جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر در سالن فجر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۲۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه که بخشدار مرکزی و رییس آموزش و پرورش اسلامشهرنیز حضور داشتند، نظام ملکشاهی در سخنانی اظهار داشت: بیش از 80 درصد نمایندگان فرماندار سابقه حضور در امر برگزاری انتخابات را دارند و از اطلاعات کافی قوانین انتخابات برخوردارند .

وی گفت: دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آزمونی بزرگ برای ملت ایران اسلامی است و همه باید بخوبی به وظایفمان در این باره عمل کنیم .

معاون سیاسی انتظامی فرمانداراسلامشهر با بیان اینکه تمام تلاش ما این است تا انتخابات را باشکوه و سالم برگزار کنیم ادامه داد: ما به مردم قول داده ایم تا از آرایشان صیانت کنیم و اجازه نخواهیم داد خدشه ای به آرای مردم وارد شود .

وی با مهم و حساس خواندن نقش نمایندگان فرماندار درشعب اخذ رای شهرستان تصریح کرد: مدیریت شعبه اخذ رای برعهده نماینده فرماندار است و امیدواریم با تعاملی که بین اعضای شعبه و ناظران و بازرسان توسط نماینده فرماندار ایجاد خواهدشد روند اخذ رای شهروندان بخوبی و در کمال آرامش و انضباط در شعب انجام شود .

شایان ذکر است، با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شورای شهر اسلامشهر آموزش های لازم درخصوص نحوه اخذ رای بصورت الکترونیکی نیز به نمایندگان فرماندار ارائه شد .

/خبرنگار: کیمیا حسنلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار