۳۶۲ شعبه اخذ رای در خرم آباد و چگنی دایر می شود

خرم آباد(پانا)- فرماندار خرم آباد گفت: ۳۶۲ شعبه آرای مردم خرم آباد و چگنی را در یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع آوری می کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۶۲ شعبه اخذ رای در خرم آباد و چگنی دایر می شود

جعفر طولابی روز دوشنبه در گفت و گو با پانا افزود:‌ ۳۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی پیش بینی شده که از این تعداد ۳۰۱ شعبه مربوط به خرم‌آباد و مابقی برای چگنی است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۳۰۱ شعبه خرم آباد، ۱۸۵ شعبه ثابت و ۱۱۶ مورد سیار است که این تعداد برای تسهیل در رای گیری مردم و پوشش کامل مناطق شهری و روستایی افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت۱۷۰ شعبه اخذ رای شهری در انتخابات مجلس یازدهم خرم آباد گفت: فرآیند انتخابات تاکنون با کمترین مشکل و براساس زمانبندی پیش رفته به نحوی که با کمترین حاشیه مواجه شده و انتظار می رود مراحل بعدی نیز با صحت، سلامت و امنیت طی شود.

طولابی تصریح کرد: با توجه به وجود ۱۸۰ روستا در این حوزه انتخابیه، تعداد صندوق های سیار برای رفاه حال مردم، افزایش سرعت رای گیری و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد و تاکنون مسوولان شهرستان عملکرد خوبی نسبت به صحت انتخابات و رعایت بی طرفی داشته اند و کمترین گزارش را در خصوص گرایش مدیران و مسوولان به افراد خاص داشته اند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که سهم خرم آباد و چگنی از این تعداد ۲ نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار