حضور مدیر کل آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی یزد

احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان در سال روز تاسیس سازمان دانش آموزی در تاریخ 21 اردیبهشت ماه به سازمان دانش آموزی یزد رفت و از کارکنان سازمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد مطلب: ۶۲۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا یزد: در این دیدارحسین علی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی در ابتدای برنامه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و ولادت امام عصر«عج» را تبریک گفت و گزارشی از عملکرد سازمان در طول سال را بیان کرد.

وی در ادامه گفت: استان ما در بحث جذب پیشتازان و فرزانگان از نظر کمی نسبت به سال قبل رشد حدود 60 درصدی داشته و آمار جذب داش آموزان پیشتاز و فرزانه به بیش ازشانزده هزارنفر افزایش پیدا کرده است که رشد خوبی در کشور است.

اما از نظر کیفی ما جز پنج استان اول در سطح کشور هستیم

ملانوری اشاره به این داشت که: در بحث گردشگری و اردو های داخل استانی حدود ده هزار نفر را پوشش دادیم و در خارج از استان حدود دو هزار نفر که به استان های مشهد، اصفهان، شیراز و قم سفر کردند .

سپس عوامل اجرایی گزارشاتی از عملکرد سازمان ارائه دادند.

در ادامه احمد شیرزاد سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و تبریک گفت در ادامه درباره مقام معلم اظهار داشت این که معلم چقدر در فرهنگ اقتصادی کشور مهم است و وجود هر دانش آموز تربیت شده خوب در جامعه باعث خیرو برکت و عاقبت بخیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش تاکید بسیاری بر پرورش داشت و گفت: درفرهنگ غنی و قرآنی ما میگوید که آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دنیا به این نتیجه رسیده است.ما باید شیوه ی آموزش و پرورش را عوض کرده به طوری که همان اندازه که به آموزش اهمیت داده می شود به پرورش نیز اهمیت داده شود.

او اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)می کند که میفرمایند: سختی کوتاه مدت راتحمل کنید تا شیرینی دراز مدت نصیبتان شود.

ودر پایان شیرزاد اشاره به این داشت که زندگی فقط خواستن و توانستن نیست بلکه خواستن و توانستن+برنامه ریزی وتلاش است و از کادر اجرایی سازمان دانش آموزی تقدیر کرد.

خبرنگار سید محمد جواد امام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار