برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در شیراز

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۶۲۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه که عصر دیروز برپا شده است به خبرنگاران گفت: 145 شرکت داخلی و خارجی توانمندی ها و دستاوردهای خود را در حوزه تخصصی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

عبدالناصر اسکندری گفت: شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه از کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، سوئد، ایتالیا، روسیه، ترکیه و چین هستند.

استان فارس از جمله استان های شاخص در زمینه پرورش دام و طیور و تولید مواد پروتئینی و تولید خوراک دام است که این نمایشگاه با هدف معرفی الگوی عملی مناسب و فراهم نمودن زمینه ای مساعد برای تبادل تجربیات فعالان این عرصه وکمک به خودکفایی در تأمین مواد غذایی و دستیابی به بازارهای خارجی برپا شده است.

در حاشیه این نمایشگاه ، همایشی با عنوان " روش های مدرن تغذیه و فرمولاسیون خوراک دام، طیور و آبزیان" نیز امروز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه جاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برگزار می شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 15 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و بازِ نمایشگاهی به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

متخصصان و فعالان این عرصه و عموم بازدید کنندگان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 15:30 الی 21:30 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار