گشایش سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری با حضور 250 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز گشایش یافت.

کد مطلب: ۶۱۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: 50 شرکت خارجی به طور مستقیم از کشورهای آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه، یونان، لهستان، ترکیه، چین، آلمان، دانمارک، ایتالیا، روسیه، آمریکا، اسپانیا و هند همچنین 200 شرکت داخلی در این نمایشگاه حضور یافته اند.
محمدمهدی قاسمی اظهار کرد: در این نمایشگاه که تا آخرین ساعات روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری برپا است، دستاوردهای 250 شرکت داخلی و خارجی مطابق با استانداردهای اروپایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در حاشیه این نمایشگاه بین المللی، 2 همایش با حضور اساتید کشور آلمان برای علاقه مندان به مباحث کشت گندم و کلزا برگزار می شود.
قاسمی یادآور شد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی در این نمایشگاه در سالن سرو با داشتن میزهای مشاوره در خدمت علاقه مندان به مباحث کشاورزی و بهره برداران است و این عزیزان می توانند برای نیازمند بودن به مشاوره های تخصصی به این غرفه مراجعه کنند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا هر روز تعدادی از بهره برداران شهرستان های دور و نزدیک به صورت رایگان به شیراز عزیمت کنند و از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.
مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری نیز گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 17 هزارمترمربع فضای سرپوشیده و هشت هزار و 300 مترمربع فضای باز به مدت چهار روز و هر روز از ساعت 15:30 تا 21:30 پذیرای بازدیدکنندگان است.
رحیم افسری رئیس هیئت مدیره شرکت نگاه سبز فارس گفت: باتوجه به حضور کارشناسان و تولید کنندگان کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه، علاقه مندان به جذب سرمایه گذاری خارجی می توانند از بستر فراهم شده در نمایشگاه بهره گیرند.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه ساعت 21:30 روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری به کار خود پایان می دهد.
نمایشگاه های بین المللی شیراز در شهرک گلستان در غرب شیراز واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار