شهردار پایتخت طبیعت ایران همیار طبیعت شد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد در اقدام جالبی شهردار یاسوج را به عنوان همیار طبیعت انتخاب و معرفی کرد .

کد مطلب: ۶۱۲۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، عزت ا... بهشتی فر روز دوشنبه با حضور در شهرداری یاسوج لوح تقدیر سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور را به محمد علی جاوید شهرداریاسوج اعطا کرد .

شهرداریاسوج دراین مراسم با بیان اینکه امروز حفاظت و احیاء عرصه های ملی یک وظیفه انسانی و اسلامی است، گفت:نجات مشکلات زیست محیطی یک تکلیف انسانی و ملی است که ما باید با همراهی دو نهاد تلاش کنیم وضعیت کنونی طبیعت اطرافمان را بهبود بخشیم .

محمدعلی جاوید افزود: منابع طبیعی بستر حیات و توسعه پایدار جامعه شهری را تشکیل می دهند و حفاظت از این عرصه ها نیازمند مشارکت همگانی است .

جاوید تصریح کرد : طبیعت خدادادی یاسوج متعلق به نسل های آینده نیز هست و فرزندان این مرز وبوم حق داشتن طبیعتی سالم و هوای پاک را دارند.

وی افزود: عرصه ها و طبیعت ثروتی ملی محسوب شده وهمه درحفاظت و حراست از آن سهیم هستند.

رییس اداره آموزش ،ترویج ومشارکت های مردمی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نیزگفت: ترویج فرهنگ منابع طبیعی دربین اقشار جامعه ، جذب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیاء و توسعه منابع طبیعی، تلاش در جهت توسعه فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی از جمله اهدافی است که در طرح همیار طبیعت دنبال می شود.

اردوان یزدانپناه افزود: مشارکت فعال و همه جانبه همه دستگاه ها، نهادهای مردمی در راستای افزایش میزان سرانه، حفاظت و صیانت از این منابع خداوندی لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: همیار طبیعت منابع طبیعی در پیشرو اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی، جذب ومشارکت مردم در احیاء ،توسعه وبهره برداری صحیح از نعمت خدادادی،منابع طبیعی را یاری می کنند.به گفته وی تا کنون استاندار کهگیلویه وبویراحمد ومعاونان استاندار وشهرداریاسوج و چند مدیراستانی همیار طبیعت معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار