فیلم پرواز سینما جوان لاهیجان به جشنواره ملی فیلم کوتاه سما راه یافت

رییس انجمن سینما جوان لاهیجان اعلام کرد: فیلم کوتاه و مستند پرواز از تولیدات موفق این انجمن به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سما راه پیدا کرد.

کد مطلب: ۶۱۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، فیلم کوتاه و مستند پرواز به کارگردانی سید سجاد ابطحی و تهیه کنندگی موسسه مردم نهاد کارنگ به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سما راه پیدا کرد.
رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان خاطرنشان کرد: این فیلم کوتاه از تولیدات موفق انجمن سینمای جوانان لاهیجان است که در سال 95 در جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش و جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی موفق به کسب عنوان بهترین فیلم کوتاه مستند شده بود.
وی اظهارداشت: سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سما با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی26 تا 30 فرودین ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.
وی کسب بیش از 20 جایزه و عنوان از جشنواره های مختلف فیلم کوتاه کشور و راهیابی آثار به بیش از 15 جشنواره فیلم کوتاه و ارسال تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به بیش از 34جشنواره فیلم کوتاه کشور را از جمله فعالیت های دفتر لاهیجان بر شمرد.
عادلی گفت: ساخت بیش از سی فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان در سال گذشته در قالب های داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن و برگزاری بیش از 30 جلسه کانون عکس لاهیجان و برگزاری 30 جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه ازدیگر فعالیت های سال 95 این دفتر بشمار می رود.
وی برگزاری 6 دوره کلاس های تکدرس و 2 دوره فیلمسازی و برگزاری ششمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان را از دیگر فعالیت های این دفتر ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار