مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل :

نهاد امور تربیتی برگرفته از افکار و اندیشه های امام راحل (ره)می باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نهاد امور تربیتی از افکار و اندیشه های امام راحل (ره) نشات گرفته است.

کد مطلب: ۶۰۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،احمد ناصری در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان استان با بیان اینکه نهاد امور تربیتی برگرفته از افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) می باشد، اظهاركرد: شهیدان رجایی و با هنر پیام امام راحل را در خصوص حوزه تعلیم و تربیت دریافت کرده و به تاسیس این نهاد مقدس اقدام كردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از این نهاد، تصریح کرد: حوزه تعلیم و تربیت در حال دگرگونی و پیشرفت هست و در همین راستا نهاد امور تربیتی نیز خود را با این تغییرات وفق داده است .

وی خاطرنشان كرد: امروزه در نظام تعلیم و تربیت، نگرش نسبت به مساله تربیت تغییر پیدا کرده است و تمام اجزای مدرسه در تربیت دانش آموزان سهیم هستند .

ناصري به دغدغه امروز تعلیم و تربیت که همانا " ارتقا سطح مهارت های زندگی" می باشد اشاره کرد و افزود: باید بستری را ایجاد کنیم تا همراه با تحولات عظیم اجتماعی که امروزه با آن روبرو هستیم، بتوانیم سطح مهارت های زندگی دانش آموزان را برای برخورد صحیح با این تحولات ارتقا دهیم .

وي با بیان اینکه متاسفانه جامعه ما در انجام کار گروهی ضعیف هست و رقبت چندانی به این امر ندارد، خاطر نشان كرد: این وظیفه آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی و تربیتی است تا فضایی را برای ایجاد مهارت کار سیستمی ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار