بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با پانا:

استقلال خوزستان نشان داد با غیرت است/ کاش سیاست وارد فوتبال نمی شد

کارشناس فوتبال ایران گفت: کسی فکر نمی کرد استقلال خوزستان با آن شرایط سخت مالی که داشت بتواند از پس هر دو بازی برآید به نظرم باید منتظر بازی های بعدی استقلال خوزستان که با پیروزی همراه است باشیم.

کد مطلب: ۶۰۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

بیژن ذورالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا در مورد عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه سه نماینده ما با پیروزی در خانه حریف مسابقه را پشت سر گذاشتند. استقلال نسبت به بازی قبلی اش بهتر بود و البته نماینده ای که مقابل این تیم بازی کرد آنچنان قدرتمند نبود اما با این حال چندین ضربات حمله ای بر روی تیم استقلال داشت که بازیکنان آن را مهار کردند.

وی ادامه داد: عملکرد دفاعی که تیم استقلال به کار گرفته بود خوب بود. تاکتیکی که منصوریان در این بازی پیاده کرده بود خوب بود و شبیه تیم ملی بازی می کردند و با تعویض های به موقعی هم انجام دادند چرا که باعث نیروهای جوان به تیم بیاید و سه گلبه ثمر برسانند.

ذوالفقارنسب به بازی های دیگر استقلال اشاره کرد و گفت: بازی بعدی استقلال با لوکوموتیو تاشکند شرایط بهتری دارد چرا که این بازی در تهران و ورزشگاه آزادی است و می تواند روان تر و انگیزه تر بازی کند.

این کارشناس فوتبال در مورد استقلال خوزستان و دومین پیروزی اش اظهار کرد: استقلال خوزستان متفکرانه و باتدبیر بازی کرد. آن‌ها توانستند گل زودهنگامی مقابل تیمی که فکر می‌کرد با نفرستادن بازیکنان اصلی‌اش به زمین می‌تواند به راحتی استقلال خوزستان را ببرد، آن‌ها را غافلگیر کنند. آن‌ها حتی پس از آوردن سه بازیکن اصلی‌شان به زمین نتوانستند در این دیدار کاری انجام دهند. استقلال خوزستان نشان داد با غیرت است و قدرتمندانه بازی می کند. به هر حال حریف فکر نمی کرد استقلال خوزستان آنها را شکست دهد این تیم تنها تیمی است که چهار مهاجم تکنیکی و سرعتی در اختیار دارد و در هر دو بازی کسی فکر نمی کرد استقلال خوزستان با آن شرایط سخت مالی که داشت بتواند از پس هر دو بازی برآید به نظرم باید منتظر بازی های بعدی استقلال خوزستان که با پیروزی همراه است باشیم.

وی تاکید کرد: ای کاش مسئولان فدراسیون پیگیری می کردند و مسائل سیاسی وارد فوتبال نمی شد تا این بازی ها در کشور خودمان برگزار می شود متاسفانه برای هر دیدار نمایندگان ایران هوادارن کمی می تواند این رقابت ها را از نزدیک ببیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار