در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب: بهترین گزینه برای تیم امید مربی داخلی است

تهران (پانا)- مربی سابق تیم ملی امید و بزرگسالان ایران معتقد است با توجه به دردسترس نبودن مربی درجه یک خارجی، بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم ملی امید ایران مربی داخلی است.

کد مطلب: ۸۱۴۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب: بهترین گزینه برای تیم امید مربی داخلی است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره احتمال حضور سرمربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی گفت: به نظرم انتخاب سرمربی خارجی برای این تیم المپیکی چندان کار درستی نیست چرا که ما زمان زیادی برای انتخاب یک مربی درجه یک و قابل قبول نداریم و بهتر است از مربیان داخلی که برای همه ما شناخته شده‌اند و کارنامه قابل قبولی هم دارند انتخاب شوند.

وی ادامه داد: اکنون مهمترین موضوع برای تیم امید انتخاب سرمربی است که استقلال کاری داشته باشد و در این مدت زمان کم بهترین گزینه به نظر من مربی داخلی است.

ذوالفقارنسب در پاسخ به اینکه حمید استیلی مدیر ملی زیر 23 سال کشورمان عنوان کرده است تیم زیر 21 سال به مسابقات آسیایی اعزام شود تا پشتوانه‌ای برای تیم المپیکی باشد، عنوان کرد: این اتفاق سال‌های گذشته هم رخ داد، در مسابقات بازی‌های آسیایی ما تیمی به این رقابت‌ها اعزام کردیم که ترکیبی از بازیکنان زیر 21 سال بود در نهایت در آن مسابقات نتیجه نگرفتیم و تیم امید هم به المپیک صعود نکرد. در نهایت از هر دو مسابقه ماندیم و نتیجه نگرفتیم. اکنون شرایط هم مانند گذشته است و نباید اشتباهات را تکرار کنیم. ما باید در بازی‌های آسیایی که دست کمی از جام ملت‌ها ندارد بهترین نتیجه را بگیریم بنابراین بهتر است از نفرات شایسته‌ای استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مربی اسبق تیم ملی امید ایران در پایان عنوان کرد: تیم ملی زیر 23 سال مکمل خوبی برای تیم ملی بزرگسالان در آینده است اما متاسفانه هیچ زمانی به این تیم خوب رسیدگی نشده است و حالا وضع مربی‌اش هم در هاله‌ای از ابهام است. از طرفی کارلوس کیروش کهسال‌هاست در ایران است، رابطه خوبی با مربیان داخلی ندارد و به همین دلیل رابطه خوبی بین مربیان این دو تیم وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار