تجهیزات گرمایش ۱۰۰۰ مدرسه در اردبیل استاندارد می‌شود

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری یک هزار مدرسه در سطح استان از تجهیزات گرمایشی استاندارد برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۵۹۶۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، احمد ناصری در مراسم افتتاح سیستم‌های گرمایشی استاندارد ۷۶ مدرسه در آموزشگاه آیت‌الله مروج اردبیل تصریح کرد: با وجود هزینه قابل توجه طرح استانداردسازی تجهیزات گرمایشی با سرعت قابل توجه اجرا می‌شود.

ناصری افزود: پیش از این بخاری‌های نفتی در مدارس استفاده می‌شد که اغلب خطرآفرین بود اما دولت تلاش کرده در راستای استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس و ارتقا ایمنی کلاس‌های درس سرمایه‌گذاری کند.

وی با اشاره به برخورداری ۷۸۰ مدرسه از سیستم گرمایش استاندارد، اضافه کرد: با اضافه شدن ۷۸ مورد دیگر بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری هزار مدرسه از تجهیزات استاندارد استفاده خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تأکید به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش‌وپرورش اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای قابل‌توجهی در این عرصه حاصل شده و امروز لازم است میراث شهدا به درستی درک شده و آرمان‌های شهدا تبیین شود.

احمد ناصری افزود: انقلاب اسلامی ایران یادگار امام راحل است و وی از سال ۴۲ مبارزات خود را آغاز کرد و در مقابل حکومتی که مردم آن را نمی‌خواستند ایستاد.

ناصری با تأکید به اینکه دشمنی با آمریکا به ملت این کشور ارتباطی ندارد، اظهار داشت: دشمنی با آمریکا دشمنی با دولت و حکومت آمریکا است چرا که در طول دهه‌های گذشته بارها شیطنت‌های این کشور و مداخلات در امور کشور دیده شده است.

وی با اشاره به توطئه آمریکا بر علیه دولت وقت در سال ۴۲ و در ادامه حمایت از رژیم پهلوی در سال‌های بعد یادآوری کرد: در ادامه آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را دامن زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار