مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس:

94 اکیپ راهداری استان فارس به استقبال مهمانان نوروزی می روند

خبرگزاری پانا: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: راهداران اداره کل راه و شهرسازی فارس امسال در قالب 94 اکیپ راهداری در ایام نوروز با اجرای طرح های مختلف به استقبال مهمانان نوروزی می روند.

کد مطلب: ۵۸۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عزیزالله روشن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر طرح نوروزی سال 92 راهداران استان فارس با امکانات و تجهیزات کامل به ارایه خدمات به مردم می پردازند.


وی خاطرنشان کرد: طرح نوروزی امسال از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال92 در سطح راه های استان اجرا می شود.


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: به لحاظ تامین ایمنی بیشتر در راه های استان در ایام نوروز، امسال اقداماتی نظیر اضافه کردن 10 دوربین نظارتی کنترل جاده ای در محور های شریانی، احیای خط كشی، تعمیر سیستم روشنایی، تعمیرحفاظ های فلزی، مرمت و نصب انواع تابلوهای ترافیكی ثابت و پیام متغیر آغاز شده و تا 28 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.


روشن خاطر نشان كرد: راهداران این استان در قالب 94 اكیپ راهداری بصورت شبانه روزی مستقر در 68 راهدارخانه ثابت و موقت با تعداد 580 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و سبك در ایام نوروز در طول راه های استان با اولویت راه های اصلی و پر تردد جهت خدمت رسانی به مسافرین حضور خواهند داشت.


وی با بیان اینکه 850 راهدار فارسی در طرح نوروزی امسال شرکت خواهند داشت، اذعان داشت: 45 اکیپ امدادی و تعمیری نیز در ایام نوروز در جاده های استان حضور مستمر خواهند داشت و سه دستگاه جرثقیل نیز در نقاط کوهستانی و شریانی به خدمات رسانی خواهند پرداخت.


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در پایان گفت: مسافران محترم برای اطلاع از وضعیت راه ها می توانند با سامانه 141 اطلاعات راه ها و هم چنین شماره تلفن 2316989-0711 به صورت شبانه روزی تماس داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار