نشست هم‌افزایی مراکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی برگزار شد

نشست هم‌افزایی مراکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی با حضور دکتر محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف تشکیل خوشه های تخصصی مشاغل مختلف برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۶۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمدحسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست به تبیین کلی سیاست های این دانشگاه پرداخت و گفت: در مقطعی این دانشگاه با فراز و نشیب هایی روبرو بود اما اکنون کیفیت آموزش با رویکرد مهارت محوری مورد توجه است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی تآکید کرد: در این راستا بسیاری از موانع و معضلات را شناسایی و برطرف کرده ایم.

دکتر امید با تأکید بر اهمیت صنعت هوانوردی و برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف رفع موانع همکاری با صنایع مختلف گفت: این جلسات با رویکرد ارتقاء کیفیت آموزش در مراکز علمی کاربردی و در نهایت اولویت قرار دادن جذب دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی در سازمانها و شرکتهای مرتبط با صنایع مختلف برگزار می‌شود.

دکتر امید بزرگ حداد سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این نشست عزم جدی مدیریت کلان کشور در سرعت بخشیدن به رشد صنعت هوانوردی در سال های اخیر و لزوم آمادگی لازم در تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز در این صنعت را سبب انتخاب صنعت هوانوردی به عنوان اولین شبکه شغلی مورد بررسی در این نشست‌های تخصصی دانست.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نشست ایجاد ارتباط بین تمامی سازمان ها و مراکز مرتبط با صنعت هوانوردی، شناسایی موانع و راهکارهای موجود، ایجاد فضای همکاری رو به پیشرفت فیمابین دانش، صنعت و بستر اصلی جامعه است.

موسی زاده سرپرست دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این نشست به طرح تشکیل خوشه حمل و نقل هوایی و فرآیند آن و همچنین اهداف، موانع و راهکارهای اجرای این طرح پرداخت.

شرکت‌کنندگان در جلسه نیز نقطه نظرات خود را در خصوص ارتقائ آموزش‌های علمی‌کاربردی در زمینه هوانوردی و تشکیل خوشه حمل و نقل هوایی بیان کردند.

خاطرنشان می شود، دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای 9 مرکز آموزش علمی کاربردی در زمینه صنعت هوانوردی فعال در سطح کشور است که این مراکز در استان های مختلف کشور با استانداردهای روز دنیا و امکانات و تجهیزات لازم به آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور در این حوزه می پردازند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار