معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:

اسلام، رهبری و وحدت سه عامل اساسی ماندگاری انقلاب است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته گرامیداشت حماسه نهم دی ماه که در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد؛گفت:حماسه نهم دی ماه،میثاق مجدد آحاد مختلف مردم با ولایت و رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

کد مطلب: ۵۶۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان کردستان، جلسه برنامه ريزي گرامیداشت حماسه 9 دي با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و اعضای کمیته رئیس اداره امور تربیتی، کارشناس مسئول واحد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، مدیریت، معاونین آموزش متوسطه، پرورشی،کارشناسان حوزه پرورشی و بسیج دانش آموزی برادران و خواهران آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان سنندج ، در اتاق مدیریت ناحیه یک سنندج برگزار شد.

در این نشست نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: حماسه نهم دی ماه، میثاق مجدد آحاد مختلف مردم با ولایت و رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی در خصوص توطئه های استکبار گفت: استکبار جهانی همواره انقلاب اسلامی را مانع بزرگی برای تحقق اهداف استکباری خود می داند و در صدد است تا از راههای گوناگون به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

نریمانی با بیان اینکه اسلام، وحدت و رهبری سه عامل اساسی ماندگاری انقلاب است؛ گفت: استکبار جهانی همواره برای گسستن وحدت بین مردم، ولایت، رهبری و مسئولین نظام در صدد تضعیف و از بین بردن این سه عامل ماندگاری است.

معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه گفت: محور فعالیت های ما در گرامیداشت این حماسه تاریخی باید موضوع دشمن شناسی باشد.

وی گفت: ما باید بصیرت و دشمن شناسی دانش آموزان را تقویت کنیم و به استکبار و ایادی سرسپرده اش بفهمانیم مردم ایران با هر سلیقه و تفکری که داشته باشند اجازه نفوذ و ورود دشمن را نمی دهند و در مقابل آنها وحدت و یکپارچگی خود را حفظ می کنند.

نریمانی در پایان هدف برگزاری مراسم نهم دیماه را مبارزه با دشمنان نظام و استکبار جهانی دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار