معاون آموزش ابتدایی بجنورد:

جشنواره جابر فرصتی برای خلاقیت دانش آموزان ابتدایی است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: جشنواره جابر بن حیان فرصتی برای بروز خلاقیت و نوآوری دانش آموزان ابتدایی است.

کد مطلب: ۵۶۲۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمد فرج زاده اظهار داشت: جشنواره جابر بن حیان هر سال با هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان در مقطع ابتدایی برگزار م شود و مدلی از جشنواره خوارزمی در این این مقطع است .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد بخش های این جشنواره را شامل بخش آزمایشی، طراحی و ساخت، نمایش علمی و جمع آوری و طبقه بندی عنوان و افزود: نفرات برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه خواهند یافت .

وی یادآور شد: در سال گذشته دو دانش آموز بجنوردی توانستند جزء برگزیدگان كشوری جشنواره جابر بن حیان شوند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینكه این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: در اجرای شیوه نامه ی جشنواره علمی جابربن حیان، كارگاه آموزشی با هدف افزایش توانمندی دانش آموزان در حوزه اطلاعاتی مربوط به پروژه های علمی ویژه رابطین مدارس برگزار شد .

فرج زاده خاطر نشان كرد: در این كارگاه كه 29 آبان در كانون تربیتی فرهنگی شهید باهنر برگزار شد، چهار مدرس استانی به تشریح چهار محور جشنواره پرداختند .

گفتنی است مرحله شهرستانی جشنواره جابر بن حیان در بجنورد از 8 آبان ماه آغاز شده است و 28 بهمن با معرفی آثار برتر پایان می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار