دیلی‌میل: بایدن اطلاعات مربوط به موقعیت رهبران حماس را به اسرائیل می‌دهد

تهران (پانا) - روزنامه دیلی‌میل نوشت، دولت «جو بایدن» با هدف آنچه «جلوگیری از تهاجم تمام عیار اسرائیل به رفح» خوانده شده، اطلاعات بسیار محرمانه در مورد موقعیت رهبران حماس را در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته‌ است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دیلی‌میل: بایدن اطلاعات مربوط به موقعیت رهبران حماس را به اسرائیل می‌دهد

به گزارش این روزنامه انگلیسی، گفته می‌شود که جو بایدن با هدف جلوگیری از تهاجم تمام عیار اسرائیل به رفح و ترس از گسترش فاجعه انسانی در غزه، اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را در مورد مکان دقیق رهبران حماس و تونل های مخفی آنها به رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

اسرائیل با وعده حمله تمام عیار و همه جانبه به رفح، سبب نگرانی‌های دولت بایدن نسبت به وخیم‌تر شدن وضعیت انسانی در غزه شده است.

رژیم صهیونیستی مدعی است که هدفش از حمله به رفح، نابودی کامل حماس است. اما به گفته کارشناسان این امر در سخن راحت است و تخریب شبکه گسترده تونل‌های زیرزمینی حماس، جان ده ها هزار غیرنظامی فلسطینی را به خطر می‌اندازد.

یک مقام ارشد دولت بایدن در همین زمینه گفت: «ما نگرانی‌های جدی در مورد نحوه مدیریت اسرائیل در کارزار جنگ غزه داریم که همه اینها می تواند در رفح به اوج برسد».

اسرائیل اگرچه پیش از این نیز حملاتی را به رفح انجام داده، اما هنوز تهاجم زمینی تمام عیار را آغاز نکرده است.

در این میان رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که تخلیه ۸۰۰ هزار فلسطینی قبل از حمله انجام می‌گیرد، تهاجم خود را توجیه می کند.

همزمان آژانس‌های کمک رسان اعلام کرده‌اند با توجه به اینکه مصر از باز کردن مرزهایش خودداری می کند، جایی برای انتقال شهروندان غزه که قرار است از رفح به اجبار کوچ داده شوند، وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار