مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

تکمیل 31 پروژه آموزشی نیمه‌تمام در اردبیل/مشارکت همه دستگاه ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۳۱ پروژه آموزشی در حال ساخت در سطح استان اردبیل تا ابتدای مهرماه تکمیل می‌شوند.

کد مطلب: ۵۳۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جمع روسا و مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: مشارکت دستگاه‌های دولتی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی امری مهم و ضروری بوده و باید مورد توجه قرا گیرد.

وی با بیان اینکه سازماندهی حضور مدیران دستگاه‌های دولتی در روز بازگشایی مدارس می‌تواند جلوه‌ای از مشارکت را به نمایش بگذارد، افزود: برای اینکه بتوانیم در زمان باقیمانده تا بازگشایی مدارس به اهداف خود نایل شویم بایستی مجموعه فرآیندها و فعالیت‌هایی که در قالب پروژه مهر در مناطق و نواحی انجام شده است، را در نظر بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به بیش از 31 پروژه در حال ساخت در سطح استان گفت: با تلاش اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان امیدواریم تا ابتدای مهرماه 90 درصد این پروژه‌ها به آموزش و پرورش تحویل داده شوند.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 20 عنوان فعالیت، در قالب پروژه مهر از جمله ثبت نام، سازماندهی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و غیره قرار دارد، از روسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواست در روزهای باقیمانده به شدت بازدیدهای خود از مدارس بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار