فرماندارشهرستان نمین :

67 میلیارد پروژه آموزشی در نمین در حال اجراست

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان نمین گفت: 6 طرح عمرانی با هزینه 67 میلیارد ریال در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان در حال اجراست.

کد مطلب: ۸۷۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
67 میلیارد پروژه آموزشی در نمین در حال اجراست

عاطف ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش نمین افزود: هفت طرح دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در حوزه آموزش و پرورش شهرستان نمین اجرا و افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 10 نهاد در راستای آبادانی ، ساخت و تجهیز مدارس با آموزش و پرورش شهرستان نمین همکاری کرده اند، گفت: حاصل این همکاری جذب بیش از 10 میلیارد ریال منابع مالی برای پروژه های آموزشی بود.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین ادامه داد: ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس به ارزش 9 میلیارد ریال ، هزینه چهار میلیارد ریالی برای آسفالت ریزی 19 مدرسه و هزینه 10 میلیارد ریالی برای تعمیر ، توسعه و تجهیز مدارس از جمله اقداماتی است که در 20 ماه اخیر در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان نمین صورت گرفته است.
وی همچنین از امکان تجاری سازی محوطه بیش از 10 مدرسه در شهرستان نمین طبق قوانین کشوری با هدف افزایش درآمد مدارس خبر داد و افزود: با برنامه ریزی درست و رفتار بر اساس قوانین از این بند قانونی به نحو مطلوب بهره گیری می شود.
گفتنی است : شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار