جلسه مدیران مدارس شهرستان دیلم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : روز بازگشایی فضای مدارس باید سراسر شور و نشاط و انگیزه باشد.

کد مطلب: ۵۳۲۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دیلم ، جلسه مدیران مدارس شهرستان دیلم با حضور سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ، محمود حقدوست رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش دیلم برگزار شد.

در این جلسه سیروس فتحی در ابتدا هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را به دولتمردان و مسئولان تبریک گفتند.

وی با بیان وضعیت پروژه مهر استان و تشکیل کمیته های استانی، شرایط مناطق و بحث مشخص شدن معین شهرستان ها، ابراز خرسندی کرد که به عنوان معین شهرستان دیلم انتخاب شده اند.

معاون پرورشی اداره کل ضمن تشریح موضوع پروژه مهر خطاب به مدیران اظهار داشتند: مدیران نسبت به تجهیز میز و نیمکت و همچنین در زمینه رنگ آمیزی فضاها و زیباسازی مدرسه اهتمام لازم را داشته باشند.

فتحی بهداشت و رسیدگی به فضای فیزیکی و تزیین فضای مدارس را در پروژه مهر بسیار ضروری دانست و همچنین از ثبت نام کامل و به موقع دانش آموزان و توزیع کتب درسی سخن گفت.

ایشان همزمانی عید غدیر و روز بازگشایی مدارس را مایه خرسندی و تبرک سال تحصیلی عنوان کرد و خواستار برگزاری هرچه باشکوهتر اعیاد و مراسمات دهه امامت و ولایت در مدارس شد و بر ایجاد فضای پرشور و نشاط در مدارس در آغاز سال تحصیلی که موجب ایجاد انگیزه در دانش آموزان می شود تأکید کردند.

حقدوست ضمن اشاره به وظایف مدیران در چارچوب سند تحول بنیادین، از مربیان و معاونین پرورشی به عنوان بازوی توانای مدیران یاد کرد و تعامل این دو رکن آموزشگاه را سبب ایجاد فضای مطلوب و رسیدن به اهداف مورد نظر دانست.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی جشنواره های امور تربیتی به کارکنان مدارس را از وظایف مشترک مدیر و مربی یا معاون پرورشی دانست و اظهار داشت که نسبت به تشویق همکاران ه شرکت در این جشنواره ها جدیت لازم به کار گرفته شود.

در پایان مدیران به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در آستانه سال تحصیلی جدید پرداختند و راهکارها ارائه شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار