همزمان با آغاز به کار مدارس شهرستان ؛

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهراز مدارس شهرستان دیلم

دیلم،بوشهر(پانا)_همزمان با شروع به کار آموزشگاه‌های شهرستان دیلم ، ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهراز مدارس شهرستان دیلم بازدید کرد .

کد مطلب: ۸۵۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش  استان بوشهراز  مدارس  شهرستان دیلم

ناصر کرمی با حضور در مدارس شهرستان، از وضعیت آموزشگاه‌های شهر و روستا بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، کرمی ضمن بررسی وضعیت فیزیکی مدارس، با حضور در کلاس‌های درس، وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش آموزان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید تاکید کرد: برای رفع موانع و مشکلات موجود در آموزش و پرورش، تعامل همگان نیاز است.

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در حوزه تعلیم و تربیت را می‌توان با همکاری، جذب مشارکت‌های مردمی و آگاهی بخشی در این زمینه تا حد زیادی بهبود بخشید.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور در یکی از کلاس‌های درس سربازمعلمان، ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش و آماده سازی پرسنل وظیفه در دیلم، برگزاری مداوم دوره‌های آموزشی برای این افراد را مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، در دیدار با امام جمعه و فرماندار دیلم، با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش، همکاری همه‌ی دستگاه‌ها و نهادها با این مجموعه را خواستار شد.

امام جمعه دیلم، ضمن تاکید بر تبیین و اشاعه فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) در میان دانش آموزان، از هماهنگی برنامه‌های مدارس با ایام عاشورا و هفته دفاع مقدس، ابراز رضایت کرد.

قاسمی فرماندار دیلم نیز، از آمادگی و همراهی همه‌ی نهادها با آموزش و پرورش خبر داد و تعلیم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم را در اولویت کارها دانست.

گفتنی است در این بازدید، محمود قاسمی، معاون آموزش ابتدایی و عبدالله روشن، رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش بوشهر نیز با حضور در مدارس، وضعیت دانش آموزان و کلاس‌های درس را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار