برگزاری نشست خبری وزیر بهداشت و درمان با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در نشستی خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اسلامشهر حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ گفت.

کد مطلب: ۵۳۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ،سیدحسن قاضی زاده هاشمی که به همراه استاندار تهران و فرماندار اسلامشهر در این نشست خبری حضور داشت،با بیان اینکه حاشیه تهران مستحق داشتن سه تا چهار بیمارستان مثل بیمارستان میلاد است،اظهار کرد: ما در قبال درمان مردم مسوول هستیم و باید برای احداث و راه اندازی بیمارستان های مناطق حاشیه پایتخت تلاش کنیم .
وی در ادامه، به تجهیز اورژانس اسلامشهر به ده آمبولانس جدید اشاره کرد و گفت: ناوگان اورژانس اسلامشهر درحال بازسازی است و امیدواریم با استقرار بالگرد، اورژانس هوایی این منطقه نیزراه اندازی شود تا شاهد خدمت رسانی سریع و بهتر به مردم این منطقه باشیم .
وی در بخش دیگری از این نشست خبری به دستاوردهای دولت در حوزه بهداشت و درمان و دارو پس از اجرائی شدن برجام اشاره کرد و افزود: پس از اجرائی شدن برجام مشکلات کشور در زمینه تامین مواد اولیه جهت تولید دارو در داخل کشور، تهیه برخی داروهای خاص که به علت تحریم امکان انتقال آن به داخل وجود نداشت و نیز محدودیت های خرید تجهیزات پزشکی و برخی سموم برطرف شده است .
وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه اجرای طرح پزشک خانواده همچنان مورد حمایت این وزارتخانه قرار دارد، بر ضرورت توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی جهت تداوم اجرای این طرح در کشور تاکید کرد .
وی در ادامه این نشست خبری با اشاره به محدودیت های کشور در زمینه ارائه خدمات به بیماران اعصاب و روان گفت: در کشور تنها 30 هزار تخت بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان وجود دارد و در این حوزه باید با اقدامات پیشگیرانه از اموری که باعث سلب آرامش و آسایش مردم شده و آنان را به سمت افسردگی سوق می دهد پرهیز شود.

/خبرنگار: مائده اسلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار